torstai 17. marraskuuta 2011

Takkutukka putkella

Ihan on riittävästi ollut tekemistä viimeaikoina ja näyttää siltä, että sitä pisaa vielä koko joulukuun, kun näihin kahteen seuraavaan viikkoon on sisältyy vielä kennelvuoro (ma-pe) ja lisäksi muutto Kannukseen. Tämä muutto tuli nyt vähän nurkan takaa, mutta kun halvempi ja ennen kaikkea rutkasti koulua lähenpänä oleva asunto vapautui, oli otettava tilanteesta vaari. Joulukuussa minulla on enää 2,5 km:n matka 25km:n sijaan, mikä helpottaa suuresti ajankäytön ja bensakulujen suhteen. Lisäksi Kokkolassakin voi nyt lähteä käymään junalla, eikä tarvitse autoilla!
Kenties tämä iloinen seikka helpottaa treenaamistakin, kun kaikki treenipaikat ovat rutkasti lähenpänä. Ja treenauksesta puheen ollen, näyttää siltä, että Impistä aletaan leipomaan tokovalioita. Ajatushan on sinällään koominen, mutta nyt kun haaste on heitetty, niin kaipa siihen on tartuttava. Moni varmaan ajattelee, että hulluhan minä olen, jos alan petittiä harjoittamaan tokossa, mutta eihän sitä tiedä mihin tyttösen rahkeet riittävät, etenkin kun Impin suuri inspiraation lähde on tuo Atrian Kevyt Snack ;) Sehän kiipeää vaikka takaperin puuhun, jos palkkana on pala nakkia.
Kovin suurta edistystä me emme ole vielä tehneet, mutta vastahan aloitimme. Alunperin olin siis aloittanut seuraamisharjoittelut oikealle puolelle, ja olen nyt saanut siirrettyä ne vasemmalle. Impin kontkati on parantunut, vaikka välillä sen saattaa ottaa minuun etäisyyttä seuraamisessa, mutta nyt pitää vain olla tarkkana, että teen vain lyhyitä pätkiä ja palkkaan vain eheistä seuraamispätkistä.
Sivulletulokin alkaa vähitellen onnistua, mutta vielä vaaditaan tarkennusta oikeen paikkaan ja suoruuteen, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa! Tässä harjoittelussa tosin ei paljon auta se, että olen ihan ummikko lajin koulutusmetodien ja muiden pienien hienouksien suhteen, mutta Krisse tuli onneksi eilen hieman auttamaan treeneissä ja toivon mukaan hän viitsii toistekin avitella. Olen myös kysynyt muilta tahoilta treeniapua ja odottelen innolla vastauksia.

Tänään olisi tarkoitus mennä tekemään mejäjälkiä Impille ja Hamulle pitkästä aikaa. Yritän saada kummallekin yhden kulman ja Impille yhden katkon. Kaatona toimii hirven sorkka, jonka saimme Kalajoen vierailulta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti